Ada suatu masa tu, kereta kita punya tu rosak.
Ada suatu masa tu, kita nak sewa kereta yang mewah dan cantik sikit.
Ada suatu masa tu, kita nak guna kereta besar sikit, nak bawa barang.
Ada suatu masa tu, kita nak cari kereta yang murah punya untuk diguna sehari dua.

Ada masanya pula kita nak cari kereta yang best sedikit untuk trip atau majlis kita. Surprise anniversary?!

Aku pun dah beberapa lama mencari kereta sewa yang murah dan mampu bayar. Yang penting, mudah dan berbaloi untuk kita selesaikan masalah kita tadi tu, kan? Sekarang ni mudah dah, boleh cari dekat TREVO.

Di kawasan Selangor dan Kuala Lumpur, mesti ramai yang nak cari kereta sewa. Dan ada pelbagai macam keperluan untuk kereta sewa. Ada yang nak guna sehari dan ada juga nak gunakan dalam seminggu. Yang sebulan pun ada!

Nak yang mudah dan murah, pilih dekat aplikasi TREVO.

Kita boleh pilih pelbagai julat harga dan jenis kereta. Kereta sewa bajet yang murah, ada yang bawah RM100, ada kereta sewa untuk SUV, ada kereta sewa untuk kereta mewah dan semuanya pilihan kita.

Buat masa ni, TREVO ada di Selangor dan Kuala Lumpur. Jom tengok apa pilihan yang ada.

Pelbagai pilihan di Trevo
Kereta sewa bawah RM100
Trevo kereta sewa besar
Trevo kereta sewa jimat dan bajet

Caranya mudah sahaja, mula-mula kena muat turun aplikasi TREVO. Pastikan masukkan kod RWBAOU untuk redeem diskaun promo RM50.

Daftar
Daftar dengan mengemukakan lesen pemandu dan pasport anda. Hanya lesen penuh boleh memandu. Lesen L atau P tidak dibenarkan.

Pilih kereta
Pertama, pilih lokasi dan tarikh perjalanan anda untuk pilihan kereta yang ada. Anda akan dapat ‘filter’ carian anda mengikut harga, jenis kereta, model dan jenis penghantaran.

Sebaik sahaja buat pilihan, hantar permintaan tempahan. Hos anda akan mempunyai 24 jam untuk meluluskan atau menolak permintaan anda.

Anda tidak boleh menempah dua kereta untuk tarikh yang sama. Apabila hos anda telah mengesahkan, tetapkan masa dan tempat untuk pickup.

Untuk dokumentasi, semua mesej antara Hos dan Penyewa perlu melalui chat mesej dalam aplikasi Trevo.

Kereta mewah, sewa harga murah

Sesekali nak merasa kereta mewah pun boleh tau!

Antara sebab kena pilih TREVO adalah :

  1. Harga sewa kereta paling murah di pasaran
  2. Keselamatan penyewa dan pemilik dijaga (insurans)
  3. Applikasi mesra pengguna. Boleh pilih hari dan masa yang fleksibel
  4. Penghantaran kereta disediakan
  5. Pelbagai promosi kod dari TREVO

Syarat-syarat nak sewa kereta pun mudah. Maksimum yang dibenarkan pada penggunaan adalah 200km sehari. Penggunaan kelebihan dikenakan pada harga RM0.50 setiap km.

Petrol perlu diisi semua sebelum dihantar kembali kepada pemilik. Jika takat petrol separuh tangki, kita isilah separuh tanki semula. Jika tidak, akan ditolak deposit kita.

Jadi, apa tunggu lagi?

Buat tempahan segera, download TREVO dan dapatkan diskaun dengan masukkan kod RWBAOU

Trevo bukan hanya alternatif untuk aplikasi sewa kereta, tetapi peluang untuk pengalaman yang tidak dapat dilupakan dalam kenderaan yang berbeza. Sama ada nak pergi berkhemah atau majlis yang unik, pilih saja kereta-kereta di TREVO.

Jika ada pertanyaan lanjut, boleh hubungi admin@gengborak.com atau whatsapp +60192372347

5 Comments


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge