Izara Bayu Sutera 6

Bandar Sri Sendayan, sebuah destinasi perumahan yang pesat berkembang di Negeri Sembilan, telah menjadi pilihan utama bagi ramai yang mencari tempat tinggal yang selesa dan berprestij. Dengan gabungan keindahan alam semula jadi, infrastruktur moden, dan pelbagai kemudahan, Bayu Sutera Bandar Sri Sendayan menawarkan gaya hidup yang unggul kepada penduduknya. 

Salah satu keunggulan utama Bandar Sri Sendayan adalah pelbagai pilihan perumahan yang disediakan. Dari rumah berkembar yang selesa hingga rumah banglo yang mewah, setiap unit perumahan direka dengan teliti untuk memenuhi keperluan pelbagai golongan.  

Reka bentuk moden, kelengkapan yang berkualiti, dan kebolehcapaian yang mudah menjadikan perumahan di sini sangat diminati oleh pelanggan. 

Izara bayu sutera

Bayu Sutera Kini Jadi Pilihan

Selain daripada keindahan luaran, ia juga menawarkan pelbagai kemudahan dalaman yang memastikan keperluan harian penghuninya dipenuhi dengan sebaik mungkin. Terdapat taman permainan untuk kanak-kanak, pusat kecergasan yang moden, serta kemudahan keselamatan 24 jam yang memberikan ketenangan fikiran kepada semua penghuni. 

Pelancaran terbaharu adalah dengan menampilkan rumah idaman di Bayu Sutera. Inilah ciri-ciri terbaik rumah idaman 

  • – Rumah teres dua tingkat 
  • – harta tanah milik bebas 
  • – Saiz lot 20’ x 70’ (pertengahan) 
  • – Binaan 2,315 kaki persegi (perantaraan) 
  • – 4 bilik tidur & 4 bilik air 
  • – Enklaf selamat dengan pagar kawalan tinggi dan pos pengawal 
  • – Harga dari RM553,xxx 

Satu lagi kelebihan utama Izara, Bayu Sutera adalah lokasinya yang strategik. Dikelilingi oleh pelbagai kemudahan seperti sekolah, pusat beli-belah, dan hospital, menjadikannya tempat tinggal yang ideal untuk pelbagai lapisan masyarakat. Dan perumahan di Izara Bayu Sutera ini ada ciri-ciri rumah pintar seperti : 

  • – Kunci digital 
  • – Modul pencahayaan 
  • – Aircond IR Blaster 
  • – Kawalan suara 

Kemudahan @ Izara, Bayu Sutera 

Nikmati taman tasik seluas 3 ekar dengan kemudahan seperti laluan jogging, parcourse dan lain-lain. Mereka yang duduk di sini akan dapat menikmati kemudahan sendiri seperti taman permainan, gelanggang badminton, parcourse, laluan refleksologi dan sebagainya. 

Izara bayu sutera house

d’Tempat Country Club 

Yang menariknya adalah semua pembeli akan mendapat keahlian kelab percuma. Kemudahan yang disediakan adalah kolam renang saiz olimpik, gimnasium, bowling, snuker, bilik wayang, bilik membaca, gelanggang tenis, gelanggang badminton, pingpong, skuasy, dewan bankuet, bilik mesyuarat, SPA, bar dan kafe. 

Izara Bayu Sutera 3

Matrix Global School 

Dibina di atas tanah seluas 20 ekar dengan seni bina dan dalaman yang unik mengikut gaya British klasik. Ia merupakan sekolah kolonial, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar sekolah tempatan dan pelajar asing 

Terdiri daripada Matrix Private School, Matrix International School dan Matrix International Pra Sekolah. 

Izara Bayu Sutera 4

X-Park 

Menjadi tumpuan yang dibanggakan sebagai tempat aktiviti luaran terbesar di NS dengan aktiviti seperti ATV, Go-Kart, flying fox, paintball, memanah, gelanggang futsal dan gelanggang badminton.

Izara Bayu Sutera 5

Sendayan Merchant Square 

Kemudahan ini terdiri daripada 163 unit pejabat kedai yang menghadap ke Carnelian Park, sebuah taman awam yang dibina oleh pemaju dalam kawasan komersial untuk ikatan komuniti 

Sendayan Merchant Square

Selain itu, akses mudah ke lebuh raya utama seperti Lebuh Raya Utara-Selatan dan Lebuh Raya Kajang-Seremban menjadikan perjalanan ke bandar-bandar utama seperti Kuala Lumpur dan Seremban menjadi lebih mudah dan cepat. 

Gempak Raya Bonanza

Gempak Raya Bonanza 

Fasa sebelumnya di mana ia dijual sepenuhnya dalam tempoh yang singkat adalah bukti bahawa produknya sangat diterima baik. Yang mana nak beli rumah tu, sekarang ada promosi ‘Gempak Raya Bonanza’ yang mana pemilik rumah ingin membeli rumah dalam tempoh kempen layak mendapat Rebat tambahan sebanyak RM10,000, penjimatan sehingga RM74,000 tau. Memang berbaloi. 

Dengan pelbagai kelebihan yang ditawarkan, Bayu Sutera adalah pilihan yang tepat bagi mereka yang mencari tempat tinggal yang selesa, selamat, dan berdaya maju. Dengan gabungan keindahan luaran dan kemudahan dalaman yang lengkap, ia tidak menghairankan jika Bayu Sutera menjadi destinasi pilihan ramai untuk memiliki rumah impian mereka. 

Jika berminat dengan perumahan Izara @ Bayu Sutera, boleh hubungi terus BSS Development Sdn Bhd di 1-800-88-2688 dan layari https://izara2.bayusutera.com/ 

Subscribe
Notify of
guest

CommentLuv badge

4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kak Sue
2 months ago

Cantik betul rumah kat sini kan, banyak kemudahan pulak tu..
Kak Sue recently posted…Kediaman Moden Terbaru di Izara @ Bayu SuteraMy Profile

Sally Samsaiman
2 months ago

Ramai kata Bandar Sri Sendayan ni mmg berbaloi kalau nak beli kediaman…kawasan dia pun strategik sgt!
Sally Samsaiman recently posted…FedEx Rentas Sempadan dari Malaysia ke Singapura, Jadi Syarikat Pertama Pelopori Percubaan Penghantaran Menggunakan Kenderaan Elektrik.My Profile

Eddy Rush
Eddy Rush
2 months ago

besar nya tasik die, boleh pancing ikan tak?