duit ringgit malaysia
Subscribe
Notify of
guest

CommentLuv badge

18 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Niey
Niey
3 years ago

Salam…sy nk tnya kalau y isu poligami mcm mn ya…blh ke isteri lain mohon juga atau pn permohonan hnya suami sahaja

Laila
3 years ago

Bantuan demi bantuan..tak sayang gomen skang ni tak tahu lah hehe
Laila recently posted…Cara Mohon Dan Semak Status Bantuan Prihatin Rakyat (BPR) 2021My Profile

Alip Nazmirul
3 years ago

macam mana kalau acc bank x ada nak isi ap kt bpr tu?
Alip Nazmirul recently posted…BPR 2021 bermula 15 Januari : Kategori dan Kriteria Kelayakan Bantuan Prihatin RakyatMy Profile

Mohd rudy bin rino pawiro
Reply to  admin GB

Daftar

NUR DIANA
NUR DIANA
3 years ago

Pelajar yg tidak bekerja layak atau tidak utk mohon bantuan?

linda
linda
3 years ago

sekiranya isteri sahaja ada acc bank. Bolehkah acc bank isteri di isi di ruangan suami??

khairul shahrin bin musa

Saya nak mendaftar

Wana Amira
Wana Amira
3 years ago

Jika nama pemohon bpr (keluarga) adalah nama isteri kemudian si suami meninggal dunia, boleh ke si isteri tuntut khairat kematian utk arwah suami?

Faez
Faez
2 years ago

Nk tanya, sblm ni (1.0) BPR telah kredit ke acc isteri, tp (2.0) masuk ke acc pemohon iaitu suami, kenapa kejadian ini blh berlaku? Adakah pada bantuan tambahan ini pun akan di kredit ke acc pemohon?