Musim PKP dah berlanjutan berapa lama pun dah lupa.

Nak keluar makan di restoran, memang dah lama dah rasanya tak macam tu. Maka, masak di rumah atau buat pesanan penghantaran sajalah nampaknya. Hari demi hari, masak juga untuk hidangan sekeluarga. Yang dikisahkan bukan sedap macam menu hotel, tapi masa untuk nak uruskan semuanya di dapur.

Bayangkan laa selama ini nak cari bahan-bahan seperti bawang, serai, halia, lengkuas, cili dan macam-macam lagi lah. Nak kena beli lagi, nak kena potong lagi, nak kena kisarkan lagi.

bahan untuk memasak
bawang putih bawang merah

Nak tau tak, ada cara yang lebih mudah?

Guna Kitchen Saver.

Syarikat pengeluar bahan kisar kasar masakan, Kitchen Saver bukan sahaja menjadi penyelamat buat suri rumah mahupun mereka yang ingin memudahkan cara memasak di dapur, malah turut menjadi penyelamat buat mereka yang hilang pekerjaan ketika negara sedang melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan sejak tahun lalu.

Siapa sangka, bermula sejak April tahun lalu Kitchen Saver kini mempunyai lebih dari 200 ejen seluruh Semenanjung Malaysia yang terdiri daripada pelbagai latar belakang termasuklah ibu tunggal dan juga pelajar. Lebih membanggakan, ada diantara mereka berjaya meraih pendapatan sebanyak RM200,000 dalam 6 bulan.

Memang sesuailah orang katakan yang Kitchen Saver ni, penyelamat ketika PKP.

Dengan 9 pilihan produk bernilai RM15 hingga RM18 sebotol, Kitchen Saver dah terjual lebih 120,000 tau. Produknya terdiri daripada Bawang Putih Kisar, Bawang Holland Kisar, Bawang Besar Kisar, Kunyit Kisar, Lengkuas Kisar, Serai Kisar, Cili Padi Kisar, Cili Kering Kisar dan Halia Kisar.

Selaku jenama bahan mentah kisar kasar yang pertama di Malaysia, Kitchen Saver terus kekal berinovasi dengan mengutamakan kualiti produk untuk terus mendapat kepercayaan pelanggan-pelanggan. Selain diiktiraf Halal dan menerima khidmat nasihat serta bekalan bahan mentah daripada Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA), Kitchen Saver turut menerima dorongan daripada pihak Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (MARDI).

Jadi, tak perlu fikir lagi dengan kualiti produk Kitchen Saver ni, semuanya dah terbaik.

Produk Kitchen Saver mampu bertahan selama sebulan jika di simpan di dalam ruang simpanan biasa peti ais manakala jika disimpan di dalam tempat beku ia mampu bertahan selama setahun.

Nak tengok tak cara mudah dan pantas memasak gunakan Kitchen Saver ni?

Kita belanja video Ikan Patin Goreng Berlada.

https://vt.tiktok.com/ZGJUxbsKD/

Senang kan?!

Apa kata cuba sendiri produk Kitchen Saver dan jadikan ia sebagai produk wajib ada di rumah. Dengan Kitchen Saver, masak secara moden, rasa seperti tradisional!

resipi ikan patin

Yang menariknya, produk Kitchen Saver ni adalah tanpa pengawet, pewarna dan perisa.

Sebarang pertanyaan lanjut atau untuk tempahan boleh layari :
Facebook : https://www.facebook.com/kitchensaverhq
Instagram : https://www.instagram.com/kitchensaverhq
Laman Web : https://kitchensaverhq.com
Telefon : 011-13132098 (HQ)

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge